מבזק….מבזק….מבזק….מבזק….מבזק….מבזק….מבזק….


היום אנחנו חונכים פינה חדשה.

חדשות השבוע!

בין רשומה לרשומה אפרסם כאן, באמצע השבוע, תקציר של חדשות מרעישות מעולם הקולנוע, המוזיקה, הקומיקס והתרבות בכלל. אלו יהיו מבזקונים קצרים על מנת שתהיו מעודכנים.

אז הנה המקבץ הראשון בדרך אליכם.

קולנוע

דארן ארונופסקי (רקווייאם לחלום, המתאבק) עלה השבוע עם סרט חדש לאקרנים, ברבור שחור. אך החדשות האמיתיות הן שהוא כנראה יביים סרט קומיקס חדש חלק מהשמועות אומרות שאולי את באטמןאך סביר להניח שהוא יקבל לידיו פרנצ'יז חדש.

מרחף כמו פרפר, עוקץ כמו דבורה, ומכניס קופה כמו הצרעה הירוקה

למרות החששות הכבדים, סרט הסופרגיבורים של גודרי, בכיכובו של סת' רוגן , הצרעה הירוקה. נחת השבוע במקום ראשון בקופות בארה"ב והצליח כבר להחזיר את ההשקעה שלו, לשמחת האולפנים.

טלוויזיה

האמריקאים יודעים לקחת לפעמים משהו טוב מהבריטים ובדרך כלל לחרב אותו, אבל מידי פעם יוצא להם והם מצליחים לקחת את זה למקומות אחרים. בואו נקווה שגם הפעם, לאחר שהסדרה הבריטית המיוחד "להיות אנושיים" הוכרזה כסידרת מקור חדשה ברשת הכבלים SYFY. למי שלא מכיר מדובר בשלושה שותפים הגרים בדירה אחתערפד, רוח רפאים ואיש זאבשכל רצונם הוא "להיות אנושים".


עוד הכרזה מעניינת מעולם הטלויזיההגאון דיוויד אי קאלי (מי שעמד מאחורי "בוסטון ליגל" ו"אלי מקביל") יוצא עם סדרה חדשה על עורכת פטנטים שמפוטרת לאחר שנתפסה מעשנת סמים וצופה בלוני טונס. אמור להיות מעניין.

מוזיקה

כמו שבטח שמעתם, הצרפתים עם עמוד השידרה החזק שלהם שוב נכנעו. לא, הפעם לא לנאצים ,אלא לאירגונים פרו פלסטינאים. טוב, אולי לא כל הצרפתים, אבל ונסה פארדי כן. ונסה ,צר לי, אבל אם כבר שאלת, אז לא! אני לא אהיה הבייבי שלך. אני כנראה יהודי מידי בשבילך.

החדשות הכי מגניבות של השבועהביסטי בויז kicking it בצילום מחודש של הקליפ שלהם " Fight For Your Right". למי שלא זוכר ,זה הקליפ האמריקאי של "הדודה והדוד" . מי שמזדמן השבוע לניו יורק יכול לנסות את מזלו באודישנים לקליפ. השמועות אומרות שבקליפ ישתמשו בתחושות ובאביזירים המקוריים שהופיעו בקליפ הקלאסי.

נסיים עם 2 הגירסאות של הקליפ, זו של הביסטי בויז וזו של דני סנדרסון

 

להתראות בסופ"ש עם החלק השני של הכתבה על  אלן מור


כתיבת תגובה